/ ^Fest / Helg / ^Konserter/sång/uppträdanden /

♦ KALAS FÖR 500

Minns ni när jag och gänget från Voice of Charity var och sjöng på ett seminarium där bland annat presidenten satt i publiken? Om inte, läs HÄR! Minns ni att jag agerade servitris för någon helg sedan å ett 50-årskalas med över 500 gäster? (har jag ens berättat det??) Detta hände med samma gäng! Han som fixat in oss på seminariet i Helsingfors hade ett stort kalas med både kända och okända ansikten och som tack för att han hjälpt oss med att göra reklam för vårt projekt hjälpte vi till på hans kalas där alla inkomster även här gick till ett gott ändamål. I samma veva uppträdde vi också med låten vi drog i Helsingfors! Kvällen var väldigt random, (hur hamnade vi där liksom?), annorlunda och rolig! Vi hjälpte till att all mat kom från och till buffébordet och att alla gäster fick varsin snaps och sen fick vi bara njuta av själva festen.
 
 
Övar igenom låten vi skulle uppträda med, eftersom vi
inte träffats på flera månader haha!
 
 
 
 
Geir och Jimmy som också är med i projektet!
 
 
 
 
 
Gäster..
 
 
 
 
 
Några av oss som serverade!
 
 
 
 
Maaaaaatkoma.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Julia och jag
 
 
 
 
Jag och kocken Mikael Björklund
 
 
 
 
Nattmaten serverades enkelt!
 
 
 
 
 
Bettina Sågbom höll i kvällens program!
 
 
 
 
 
Mot småtimmarna sänktes belysningen och folk fick dansa till ett band
 
 
 
Kändisspot: Kaj Kunnas var också på plats men han hann avlägsna sig från festen innan vi började söka honom för att ta en fanbild ;)