/ ^Vardag /

♦ KONFERENSHELG MED INFOSYS

Hej!
 
Idag har vi haft kandidatavhandlingsseminarium (i fortsättningen kommer jag använda ordet
kandiseminarium men same same) och vi var första gången i våra nya skolutrymmen! Vårat
huvudämne har nämligen bytt hus, det vill säga alla våra lärare och hela ämnet kommer
numera att undervisa(s) på ett annat ställe än förut. Våra utrymmen är numera i ett gammalt
trähus och det är superfint! Gammalt möter nytt och modernt all the way. Det kändes som
att vi alla deltog i en konferenshelg och först satt vi alla runt det enorma träbordet och
höll möte och efteråt väntade bastun och badtunnan! Hahaha, skämt åsido så gillar
jag verkligen utrymmena! De som har mig på snapchat fick se filmer från det idag och
till er mina kära läsare har jag två bilder!
 
Här satt jag vid "mötet" (jag rullade iväg med min stol när jag
tog bilden, så därför syns inte den ;) )
 
 
 
Och här får ni den fina "bastuskorstenen" som skapas från husets alla
eldstäder och bildar en stor skorsten. Vår föreläsare sa att det berodde på
skattekostnader förr i tiden.