/ ^Bilder på mig m.fl. / ^Vardag /

♦ EN UPPDATERING OM MITT LIV JUST NU

Hej på er kära läsare!!
 
Say whuuuuttttt... BLOGGAR HON?!
 
JA!
 
Under en lång stund utan blogglust har jag ibland varit inne och kollat statistiken
och ni är ändå rätt många som fortfarande är trogna och är inne och kollar varje dag, kärlek till er♥
Har nästan fått lite dåligt samvete att jag inte ger en något annat än fröknäcke (mitt senaste
inlägg) att läsa om så nu ska jag ge er en liten uppdatering på hur mitt liv ser ut!
 
 
 
 
Jag har inlett mitt tredje år som ekonomstuderande vid Åbo Akademi i Åbo och
jag har mer studiemotivation än någonsin förr!! Den här hösten har det till och med
varit roligt att gå till skolan! 
 
Hittills på hösten har jag haft två spelningar! En i Åbo och en i Kaskö. I Åbo spelade vi
med vårt band Antonic Crowd på Lilla Wappen-firandet på Kåren, det var kul!
 
 
Den andra spelningen var i Kaskö på en privat fest en lördagkväll, riktigt kul att också ha akustiska spelningar. Det är själv spelningar jag föredrar att lyssna på. Finns inget bättre än att lyssna på en akustisk gitarr och en vacker sångröst.
 
 
Foto: Mathias Dahlbäck
 
 
Annars känns livet här som min vanliga Åbovardag. Bandövningar flera gånger
i veckan, dansträningar och på helgerna träffar jag oftast Jacke
här i Åbo eller i Helsingfors hos honom :)
 
Ja, det känns rätt bra just nu :)