/ ^Vardag /

♦ ITALIANO TUTTO IL GIORNO

SOMMARLOOV!!
 
Vah?
 
Ja, det stämmer! Även om jag inte förstått det riktigt själv ännu, min kropp är ännu
lite stressad och tror att den har fullt program men nejnej! Idag skrev jag min sista
italienska tent och sen var sommarlovet här! Ja, egentligen så har jag faktiskt EN tent
kvar, men den är först om en månad, så jag räknar ändå att jag fått sommarlov ;). Efter
tenten idag åkte jag hem och hade planerat att bara ligga och göra ingenting några
timmar framåt men den planen ändrades då byggmänniskorna som renoverar min
balkong kände för en riktigt ordentlig borr-dag idag! Utanför mitt fönster. Klarade av
ca 10 minuter hemma innan jag blev galen av allt oljud och tog mig ut i solen igen.
Det bev en "tvångsfika" i solen med Louise och Frida istället! Det var way
better än att ligga hemma nog...
 
Ikväll sen har jag varit på ett random Italian Meet up-party där det fanns
en massa olika människor som alla var där för att prata italienska med varandra.
Och det passade ju bra idag nu när vi precis haft vår sista tent! Vi åt god mat och
pratade på alla möjliga språk med varandra för att bli
förstådda, jag är verkligen helt "sekaisin", som nylänningarna skulle
säga, i huvudet just nu. Men kul var det!
 
 
 
Fick söka sällskap via snapchat idag när
jag ville bort från oljudet här hemma!
 
 
 
 
Aaaah fika i solen!