/ ^Vardag /

♦ MYCKET PÅ GÅNG

Gaaah det är så mycket på gång nu! Skolan, styrelser, träning och sen försöker jag ju vara lite social också. Det som är mest jobbigt just nu är att posten typ slarvat bort min almanacka vilket gör mig ännu mer stressad när jag inte har något bra organiserat ställe att skriva upp saker på. Snälla kan den inte bara dimpa ner i dörrinkastet imorgon så jag får mitt liv strukturerat igen.
 
 Idag är det maaaassor som ska göras. Jag tänkte gå på lunch nu och sen ska jag göra så mycket skoljobb jag hinner innan jag ska träffa ett gäng i skolan för att jobba med en presentation. Senare idag ska jag hålla en gulispunkt med Närpesgillet på Österbottniska Nationens gulisintagning!
 
Vi hörs nästa år när jag har tid igen! (Känns det som nu haha)
 
 
 
Så här ser min kalender ut i år, jag har tagit en bild från en
tavla jag fick av min syster som hon köpt i New York!