/ ^Vardag /

♦ ALWAYS LOOK AMAZED!

Hallåå!
 
 Mycket program även idag, men jag är en riktig planeringsmänniska så ingen stress här! Gör allt enligt planerna så går det alltid bra! :) Efter dansträningen ikväll tog jag en liten ringrunda medan jag hade en hårmask i håret som verkade. Pratade med Mormor, Pappa och med Jacke. Uppdateringar från alla håll, som tur är kommer jag träffa dem allihop om två dagar! Någon annan jag får träffa då också, för första gången(!!), är min nya bil! Eller ja, jag delar den med två av mina syskon, men vi har fått en ny bil och jag har inte sett den ännu i verkligheten trots att den varit hemma i två månader. DÅ börjar det vara dags att åka hem till Österbotten! Och det ska jag, jee!
 
 Nu har jag kollat igenom lite skolgrejer och ska avsluta the hard work för denna dag, det blir serie och kvällsmat!
 
 
För att hedra den internationella katt-dagen så får ni här en söt kisse! Den har mörkt hår runt munnen så det ser ut som om den är amazed hela tiden, haha!!