/ ^Fest / Helg / ^Vardag /

♦ ABI-HELGEN I BILDER

ABI-helgen var för två veckor sedan och här kommer lite telefonbilder!
 
 
På fredagskvällen samlades vi för att fixa abiturienternas goodiebags!
 
 
 
 
 
Det blev drygt 150 påsar som vi plockade ihop...
 
 
 
 
Redo att ta emot abisarna och dela ut kassar!
 
 
 
 
 
 
På fredagen var vi även nattvakter, vi fick den bästa tiden enligt mig, fredagsnatten 22-03! Var rätt kul att se när abisar snubblade in efter en kväll på baren ;)
 
 
 
 
 
Fördrev tiden med att spela spel, sy halarmärken och äta haha
 
 
 
 
LÖRDAG: På morgonen/dagen visade vi dem runt i våra skolutrymmen och de fick välja tre ställen att besöka. Jag och Alex visade och berättade om Hanken.
 Sen på kvällen var det sitzdags! Jag var med på den alkoholfria sitzen där folk som inte hunnit fylla 18 var med. Vi var bara några få :)
 
 
 
 
 
Maat!
 
 
 
 
 

Sitzen var klar 22-tiden och då tog jag mig småningom hemåt och så kom VIkkan till mig. Vi hade tänkt åka ut men lämnade på något vis hemma hos mig och pratade hela natten haha. Femtiden på morgonen blev det sovdags och sen städade vi skolan på söndagsmorgonen, vilket gick snabbt och smidigt eftersom vi var så många i ABI-kommittén. Jag deltog själv i det här evenemanget när jag var abi och det var kul att se det från den "andra sidan"! Rolig helg! :)