/ ^Mina designer /

♦ SPONTANT DESIGNBYTE!

 
 
Igår blev det ett spontant designbyte! Jag har inte ens planerat att byta design! Hittade bara en fin bild och började leka i mitt bildprogram så gjorde jag några versioner som några av mina vänner fick rösta på vilken header de tyckte var finast. Mitt val föll slutligen på denna, men det kan vara att jag ångrar mig ännu, men vi får se ;) Blev lite andra småändringar här också på samma gång så att det verkligen känns som en förnyelse och inte bara headerbyte.
 
Texten i menyn har jag dock stora problem med. Trots att jag går en grundkurs i programmering just nu och vi kodar i skolan varje vecka ;) Har försökt få texten att se bättre ut där, få bort dom där "bollarna" och få själva menyn smalare så att "inläggsdelen" i bloggen skulle bli bredare, meeen det vill inte funka. Jag får kämpa vidare med det någon annan dag.
 
 
 Om någon vecka skulle min gråa design annars fyllt ett år, men jag tycker nog att man kan uppdatera den lite oftare än så så jag är nöjd! :)
 
 
 
Vad tycker ni om den nya designen?? :)
(Tryck F5 om du inte ser den.)