/ ^Bilder på mig m.fl. / ^Vardag /

♦ VILKEN HELG!

 
 
 
 
Äntligen lite sol, eller vad säger ni? Ja, två dagar fick vi iallafall och nu är det tillbaka till den gråa himlen och det tråkiga vädret. Lite brunare hann jag bli, tänk så stor skillnad det gör. Jag tycker själv att jag ser mycket fräshare ut med en brunare nyans. Om jag skulle jobba året runt (= ha pengar) skulle jag definitivt spraytanna mig! (Eller varför inte åka till varmare breddgrader lite oftare?) Det får nog vänta tills jag får en utbildning och ett jobb!
 
 Dagarna går så fort och den här helgen har det hänt massor, allt från att jag sjungit på Sjöbobacksdagarna här i Kaskö till att ha uppträtt för 500 personer, däribland en hel hel kändisar i publiken, häftig helg det här varit! Jag har jut satt in bilder i datorn och tänkte reda upp lite bland dem så att jag kan visa er! Det blir kvällens porojekt en tund framåt och sen har jag tänkt se en dokumentär om någon spännande som jag inte valt ut ännu!