/ ^Bilder på mig m.fl. / ^Vardag /

♦ INGA PLANER!

 
 
 
Hallå!
 
 Idag ha varit en vanligt måndag hittills. Inget nytt att berätta för er direkt men tänkte kika in och blogga lite iallafall nu när jag har tid :) Vi jobbade övertid idag igen, har varit en hel del sånt nu, har mycket beställningar och lite personal om man säger så ;) Men kul att vi har mycket att göra så glömmer man bort tiden ända tills man ska åka hem, mina jobbdagar rullar på i snabb takt!
 
Denna vecka har jag inga planer överhuvudtaget inplanerade (amazing för att vara mig!) Det ska bli skönt att se vart dagarna tar mig och vad jag hittar på. Okej då.... jag erkänner att jag har en kväll inplanerad med en kompis, men det hände för sju minuter sedan! Innan dess var alla kvällar lediga! ;) Haha, jag behöver väl liiite planering för att hålla mig lugn ;) (Skämt åsido).
 
 Wohooo Tyskland tog hem vinsten igår!!