/ ^Vardag / ^Övrigt /

♦ SÖMNBRIST ELLER IQ-BRIST?

WOW jag fattar inte hur jag överlevt den här veckan (/veckorna) men nu ÄR verkligen den värsta stressen över för den här hösten! Shit vad fort det har gått och jag har haft fullt upp under en lång tid! Den här veckan har jag gjort mycket skoljobb och mycket spexrelaterat. Vi har övat på scenen första gången, fixat den sista rekvisitan och jag har lärt mig de sista danserna. IKVÄLL ÄR DET DAGS FÖR PREMIÄR!!! Ska bli så otroligt kul att se resultatet av det man jobbat för hela hösten!! (Och även förra våren.) DET HÄR BLIR KUL!
 
 
Geni-scenograf som jag är avslutade jag målandet av jordgloben häromdagen (någon annan hade gjort början).
 
"Det är bara öknarna som fattas"
Jag hittar två fläckar som inte är målade.
Jag målar dem gula.
Får sen veta att det var polarområdena....
 
Sömnbrist eller IQ-brist? Det är frågan!