/ ^Vardag /

♦ EN VANLIG DAG

Idag har jag inte gjort något speciellt, därav inte så mycket bloggande. Jag har sytt halarmärken medan jag kollat Friends, tvättat kläder, läst redovisning, varit på länk, tränat hemma, packat och skypat med älskling. Minns ni när jag sa att jag gjorde något konstigt med tvättmaskinen en gång, när jag skulle tvätta, så att kläderna var dyngsura när jag tog ut dem? Jag tar tillbaka allt om att det vat mitt fel, för idag gjorde den det igen! Och jag gjorde inget konstigt. Kläderna blev dock rena denna gång men fick vrida ur dem å sen lägga handdukar under torkställningen på grund av allt droppande. Sjukt störande! Borde anmäla till husets vaktmästare men får hoppas att någon annan hinner före ;) Men nu ska jag försöka sova, har några sena nätter bakom mig :) Bland annat RÅAmärket och årets Pampasmärke kom på idag!