/ ^Visste du att? /

FINALIST !


Jee, upptäckte nyss att jag är en av finalisterna i Thaipinnen´s tävling om finaste outfiterna! :)

Så om ni är riktigt snälla så röstar ni, men bara om ni tycker att jag borde vinna! :)

De här tävlar jag med:


4 http://eantonia.blogg.se


 

KLICKA HÄR FÖR

ATT RÖSTA

 


Tävlingen avslutas på söndag :)

[Du röstar alltså genom att kommentera inlägget jag har länkat här ovanför:) I kommentaren skriver du vilken av finalisterna du röstar på.]

#1 / / emelie:

sv: hehe de ska jag göra :)

#2 / / EMMA:

fin outfit :}



Sv; ja väldigt roligt att jag fick det :D

#3 / / PEETRA:

oj, du det kan hända att jag råkade svara på din kommentar med min bästis bloggadress, textbildmusik.blogg.se så om jag gjorde det så vet du iaf att det var jag ;D

#4 / / PEETRA:

Sv; jaså? jag tycker om brooke mest, men jag vill nog att han ska va med peyton för dom är mer på samma djupa känslonivå :}

#5 / / irene:

Nu ha jag rösta :)

#6 / / Maria - livet i Milano ☆:

Sommarstugan ligger i kylmäkoski, nära tampere :)

#7 / / emma:

sv: tack så mkt sötnos!

#8 / / ONE OF A KIND - Tävling pågår !:

Vad kul :)

Kanske får slänga in en röst på dig då :)

#9 / / MyzaaN:

ja är supernöjd ;D verkligen :D

oh va kul med paket från hm :D har rösta nu ;D kram