/ ^Vardag /

Fullt upp idag 29/04/09

Hejsan!:)
 Det blir ett lite senare inlägg idag, även fast jag slutade tidigt, hehe. Men det har varit fullt upp hela dagen, så därför.
 Wohoo, fick alla mina lotter sålda igår. Tänkte egentlign bara gå till grannen, men jag hade inget skillt för mig, så jag for ut och sälja mera då.
 Och ni som tänker; "wtf lotter?!" så, ja, jag drillar och då måste vi sälja 30 stycken lotter som vi får 1-2 gånger om året;) Så det brukar vara ganska jobbigt, men skönt att jag har den sålda nu då:)

 Jahapp, valborg imorgon. Kan ni tänka er? Första maj på fredag! Sommaren är nära nu!:) Can´t wait:)
 Första maj är man ju ledig från skolan, men vi som drillar och ni andra som är med i skolmusikkåren, så är ju upptagna då, typ hela dagen. Tidigt på morgonen far vi till Vasa och marschar där, sen tillbaka till Närpes, marschar genom gatorna där också, till simhallens jomppasal, där vi har våran basar. Där blir det också premiär för vår nya drilldans, till Pirates of the Caribbean:)
 Annat jag har att berätta är att vi far till Sverige om en vecka:) (skolmusikkåren och drillorna alltså;P) Hihii, shopping shopping hoppas jag verkligen:) fast vi ska ju uppträda också;)
#1 / / Jennifer:

mm, de det är det verkligen "/ tycker så synd om dem

#2 / / MINI - FUCK YOU RIGHT BACK:

Usch vad tråkigt att sälja lotter.

Är det bingolotter eller vad äre?



/MINI



minibell.blogg.se

#3 / / Ebba:

Jag är ledig idag =)



Sv. jaa, jag gillar det stativet jättemycket =)