/ ^Bilder på mig m.fl. / ^Vardag /

♦ WOW! SNYGGT GJORT ANTONIA!

Hallå!
 
Denna vecka är det sportlovsvecka här i Åbo (inte för mig då) vilket betyder att
jag inte har några dansträningar den här veckan. Istället försöker jag sitta på
biblioteket hela dagarna och skriva på min kandidatavhandling när jag inte har
annat för mig. Just nu är jag inne på min 10:nde timme sen jag gick hemifrån
(har varit på en föreläsning och ätit 2 ggr dock) och jag ska snart börja gå hem nu eftersom
biblioteket stänger kl.20. Imorse hade jag träff med min handledare och efter att han
kommenterat min text så kan jag nu fortsätta skriva med hans kommentarer i åtanke.
 
Jag har just insett att jag, räknat med minsta antalet tillåtna sidor, just nu
har halva min kandidatavhandling skriven!! WOW!!! Dock är det ju råtext
som fortfarande ska ändras och skrivas om och saker ska tilläggas, MEN ÄNDÅ!
Jag har liksom en text att jobba med, och det
känns SKÖNT! En klapp på axeln till mig själv! Grattis!
 
 
 
 
 
 
Det är ett mysterium varför mina ögon ser gröna ut på bilden, 
jag har nämligen egentligen inte gröna ögon. Bara ibland, 
i rätt ljus, tydligen.