/ ^Bilder på mig m.fl. / ^Vardag /

♦ ROLIGHETER

 
 
 
Ahh ännu en tent är förbi! Och det är endast några veckor kvar tills sommarlovet tar sin början! Men innan det kommer det hända en massa kul, såsom dansshow, RåaLive och valborgsfirande! Jeejee!
 
Vad har hänt de här senaste dagarna då? Jag har firat Pampas Nationaldag med buller och bång i slutet av förra veckan! LÄTT bästa studieevenemanget på hela året! Sen åkte vi faktiskt hem från Vasa på lördag för att delta i Jackes mammas 50-årskalas, det var kul det också! På söndagen sen blev det avfärd till Åbo igen och vad väntade mig där? Ett upptinat kylskåp och en upptinad frys... vilken lyx alltså! Så istället för att läsa på tent fick jag försöka rädda min mat och städa upp i köket. Synd men sånt som händer, nu har jag iallafall lärt mig hur det är när säkringen går! Typiskt bara att det hände i köket och essutom när jag var borta i fyra dagar, men om det skulle hänt när jag var i Åbo så skulle det ju vara för enkelt, eller hur? ;)