/ ^Vardag /

♦ ATT VARA TILLBAKA I ÅBO

Hur det känns att vara tillbaka i Åbo? Konstigt. Roligt. Ovant men ändå normalt. Ser fram emot det, men på samma gång skulle det ändå vara rolit att vara hemma och jobba i några veckor till. Nej, jag är nog redo för skolan igen! Mitt schema ser rätt bra ut också förutom att jag skulle kunna få en långhelg men några timmar under fredagen håller mig fast i Åbo, (timmar där närvaron är obligatorisk för att man ska få godkänt). Störande, men that´s life.
 
Efter att jag fått det mesta fixat i lägenheten ikväll och efter en lång dusch satte jag mig i soffan med lite kvällsmål och tv:n på. Har kollat igenom skolsaker på nätet och kollat film på samma gång. Nu ser jag att klockan börjar bli ganska mycket så nu ska jag börja gå och lägga mig småningom tror jag :)
 
 Godnatt på er!
 
 
Min utsikt just nu...