/ ^Vardag /

♦ LILLÖRDAG

Hejsan!
 
 Idag har varit en riktig slödag (efter jobbet). Jobbade som vanligt till kl.14.00 och efteråt åkte jag och lämnade in mitt intyg att jag genomfört andra skedet (körkort) till polisen. Så det riktiga körkortet borde väl dyka upp om ungefär 1½ månad. När jag väntat på min tur jättelänge och sedan fått mitt ärende omskött åkte jag hem och for direkt ut på en springtur. Skulle egentligen inte velat men tog mig i kragen och gjorde det ändå och kunde inte annat än le de sista kvarteren när jag snart var hemma igen sedan! Passade på att dela ut lite studentkort också under den rundan. Sen resten av kvällen har jag bara kollat en serie och suttit i köket och pratat med Pappa och syster. Ungefär så har min lillördag sett ut. Och nu ska jag försöka sova så jag orkar upp imorgon klockan fem igen!