/ ^Bilder på mig m.fl. /

♦ NÄR SKA JAG FÖRSTÅ..?

Ikväll skulle jag ut och gå, men jag kände att jag hade mycket mer att ge så jag började springa istället. I motvind. Hann dö x-antal gånger inombords medan jag sprang, men när jag kom hem var det så himla skönt, och det där ogillandet av motvinden var som bortblåst (bortblåst, fniss) när jag kom hem, den fick ju mig bara att kämpa mera.
 När jag kom hem passade jag på att göra en ansiktsmask, som fick mig att se ut som att jag hade världens fetaste och glansigaste hy (medan den var på of course ;) ), och nu har jag just kommit ur duschen. Ska gå och äta något nu så ska jag försöka ta en tidig natt. (Funkar troligen lika bra som alla andra gånger jag försökt ta en tidig natt, när ska jag inse att jag är en nattmänniska..?)
 
Roligt / ansiktsmask / glad ändå / kväll / motion / onsdag / springa