/ ^Bilder på mig m.fl. /

EN AV DE TRÅKIGASTE




Att läsa på tekningprovet var nog en av de tråkigaste sakerna jag gjort på länge.
Så därför ska jag nu unna mig "Aladdin och rövarnas konung" filmen för att jag tog mig igenom den en och en halvtimmes långa lässtunden.

Ska dricka mitt te också innan det svalnar. Efter filmen blir det sovdags, godnatt! :)

#1 / / Angela:

tack :)

#2 / / Alexandra - Uppsalas största blogg:

sv; haha ja väldigt många :P

#3 / / Alexandra - Uppsalas största blogg:

Hej hej :) Jag vill bara tipsa dig om en sjukt bra sida http://www.spinglo.com/i/vadfanskajagheta

där kan du vinna ipads, iphones, ipod osv varje dag. Genom att bli medlem :D Sen får du större chans om du värvar andra att gå med :) Hoppas du blir medlem! Om du undrar något är det bara att fråga! Du skriver sen ditt mobilnr så får du ditt lösenord. Du ska skriva +46 innnan ditt nr och då ta bort den första nollan, tex +46070 om ditt nr börjar med 070

Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt att jag störde, men detta är hur bra som helst så kunde inte låta bli ^^,

#4 / / Fiona:

jao det är hon :D

tack så mkt! :D

#5 / / johanna:

hah aälskar disney! :<D