/ ^Vardag /

Nå nu bilder


Okej, kommer bara tre bilder från Hforsresan ;)


Här e riksdagshuset som vi besökte.





Då vi var inne där så fick vi nån lapp att gå runt med, så var vi tvunga att gå igenom nå metalldetektorer, såna som man går igenom på flygplatser, säkerhetskontroll heter det ju ja ;) Haha, det tyckte jag nu va lite överdrivet ;)





Så var vi inne i nån kyrka som var byggt inuti ett berg. Bilden är av taket inifrån, som bestod av 22km koppartråd. Hmm, ganska långt..




Sen resten av blderna jag tog, är p åmassa människor. Vet inte om dom vill att jag lägger ut bilder på dom här, så det får vara då :)
Sen shoppade vi ju också, kan ta bilder på vad jag handlade och visa dom imorgon, klockan är redan halv 12 nu så jag ska väl börja gå och lägga mig snart...snaaart.

Har iallafall tvättat ur hårfärgen nu också (färgade mörkmörkbrunt under min egna ljusa hårfärg. Imorgon kan ni få se bilder på det också :)


Gonattan!