/ ^Vardag /

Måndag 310809


Hej:)

Blev ett lite senare inlägg idag, har helt glömt bort att skiva nästan;) Började svara på kommentarer då, å spela farmville å ja..gjorde annat helt enkelt:)

(Hmm, är det nytt teckensnitt här då man är inloggad på blogg.se?)

Idag hade vi musik två sista timmarna, vi började öva en ny låt, där jag och E  sjöng.Och jag gjorde min basdebut;D Spelade bas på samma gång som jag sjöng, lärde mig ganska mycket idag faktist *stolt* :) Den där låten gick ganska bra faktiskt också, fast det var första gången idag :)

Jahapp, imorgon är det första september då..augusti gick ganska snabbt.

Lite skumt inlägg var det här, men ja, har inget bättre att skriva så;D

#1 / / Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

SVAR;



tack! Vad kul att du tyckte om dom :)

jag fotar med en nikon d40x så den är inte så speciell :)

#2 / / CLIP:

håller med! augusti gick snabbt!=)

#3 / / Stefan Bengtsson:

Kul med musik! Spelar du mycket? :)

Själv så sjunger jag en hel del och spelar piano. Håller på spela in en cd just nu :)



kram!

#4 / / Alexandra - VADFANSKAJAGHETA:

sv. helt rätt gissat :D jag går frisörskolan:) sista året :D



jaa aasså mitt schema är kanon nu:) fast vi kommer ha läst klart vissa kurser efter höstlovet så då får vi också nytt schema:P som säkert kommer va sämmre:P

hoppas din blir bättre:D

#5 / / in memory of mj:

Sv: Ja det borde du :) Hon är som du sa, jättesöt och hennes blogg är bra!

#6 / / In memory of MJ:

Sv: Ja visst är han :) Så grym

#7 / / Nanne:

Ibland har man det ;b en dålig dag alltså:) huhu:b

#8 / / simone:

Sv: Jo, men det var för att det var just ett sådant varmt ämne för mig, då var det inte så svårt egentligen.. men att prata om något annat, som typ kristendom.. då dör jag ^^ Hur är det för dig, har du svårt för tal?

#9 / / Emma:

Hejhej vännen!

allt bra idag?



Om du inte redan har gjort detta Glöm inte att kika in på videobloggen som jag har börjat nu. Har lagt upp ett roligt inlägg som man får skratta av, ialla fall jag dör av skratt när jag ser den. Kommentera gärna vad du tycker om videon. Mera personligare videobloggar kommer upp lite senare med tiden :)



Puss