/ ^Vardag / ^Årsresuméer /

2016; JANUARI FEBRUARI MARS APRIL

 Hej på er!
 
Nu har jag inte bloggat på två månader men har bestämt mig för att försöka
uppdatera er igen med vad jag håller på med här i Italien!
 
MEN FÖRST tänker jag ta en årsresumè av 2016, bara
för att hålla ordning och reda här i bloggen!
 

 
DEL 1 varsågoda! :)
 
 
JANUARI 2016
 
 Härliga vinter! Det här är en bild från när jag och min småkusin var på skogspromenad
med hennes hundar i -17 grader, och med picknicken med förstås! ;)
 
 
 
 
 
 Snöäventyr med Julia!
 
 
 
 
 
 
 
 
 I januari började jag smått på att planera
min kandidatavhandling och mycket tid gick åt att planera
mitt utbyte som väntade mig till hösten, i Italien!
 
 
 
 
Mycket tid gick också till bandövningar!
(Bild från ett gig.)
 
 
 
 
Och till dansträningar!!
(Bild från ett uppträdande.)
 
 
 
 
 
FEBRUARI
 
 
 Fastlaskiainen firades!
 
 
 
 
 
 Funderade hur jag skulle vinkla min kandi...
 
 
 
Gigs på sillisar med bandet!
Sjukt kul hade vi!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MARS
 
 Mera snöäventyr!
 
 
 
 
 
Österbottniska Nationen's årsfest i Åbo!
 
 
 
Och tillhörande sillis morgonen efter!!
 
 
 
 
Gig med bandet på Nyländska NAtionen's årsfest-sillis! Det här var lätt
en av de bästa spelningarna jag varit med på! Helt otrolig känsla! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Sen var det dags att fira Pampas Nationaldag ännu en gång!
Här ser ni mig och Lina på sillisen!
 
 
 
 
Jag gjorde en hårförlängning för första gången! 
 
 
 
 
 
 
APRIL
 
 
Solen nådde Åbo!
 
 
 
 
 
Jag kunde börja vistas ute på min balkong i värmen!
 
 
 
Skrev på kandin mest varje dag...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nästan klar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bandövningar!
 
 
 
 
Promenader med Vikkan!
(Åbo slott i bakgrunden ;) )
 
 
 
 
 
 
Flashmob på international dance day med KDC!
 
 
 
 
 
Det här är en del av hur början av mitt 2016 såg ut!
Imorgon kommer fortsättningen!
 
 
Kandi / Kaskö / Spelning / bandövningar / dansträning / dansträningar / keikka / snö / spelningar / vinter / åbo / årsresume