/ ^Fest / Helg / ^Vardag /

♦ SKOLAN, BANDET OCH DANSEN

Hallå!
 
Busy days men jag e på gång! Sen jag bloggade sist har jag tillbringat en helg i Åbo
med Jacke och haft en vecka i Åbo fylld av skoljobb, bandövningar och dansträningar!
Jess, dansen har börjat igen efter julen och det är kuul! Jag har dessutom dans tre gånger
i veckan nu istället för två som förut OCH en timme morgonträning med aerobic
och muskelträning, we are going to get fit!
 
Just nu sitter jag på tåget påväg hem från Helsingfors. Jag har spenderat
min helg här hos Jacke och vi har varit ute med vänner en av kvällarna och
igår besökte vi en Street Food Carnival här i Helsingfors. Vår söndag har
vi sen spenderat i soffläge och så har jag gjort lite skoljobb.
 
Nu ska jag försöka läsa lite om mitt kandiämne och kanske sova lite,
så går tiden snabbare :)
 
Hoppas ni haft en fin helg!
 
 
 
 
Här kommer lite bilder från Street Food-karnevalen...
 
Typ alla gick runt med en sån här i handen och vi bara 
måste prova dem då, har aldrig sett såna här flaskor förut.
 
 
 
Med hög musik och ljusslingor i taket fick vi nästan känslan av
att man var i något varmare land där vi strövade runt...
 
 
 
 
Mmm, jag hittade en sån här goding!
En plätt med grädde, frukter och chokladsås!
 
 
 
 
Det var i den gamla kabelfabriken som eventet ägde rum