♦ THE SQUAD

Igår hade vi alltså en spelning med vårt band Antonic Crowd på en sillis ( = sillfrukost).
Det var Åbo Akademis Studentkårs årsfestsillis (puhh många ord där) vi
spelade på och vi hade kul!
Weird att stiga upp klockan sju en söndagsmorgon för att börja fixa sig
och sjunga upp (fortfarande; mina grannar måste älska mig) men bara
jag vaknar till och kommer igång så går det nog riktigt bra!
 
Efter spelningen roudade vi bort allting (the fancy part) och sen deltog
vi i festen med resten av människorna. Jag gick dock hem efter några
timmar eftersom jag skulle upp tidigt idag för att träffa klasskompisar
och göra uppgifter med dem, kodande och sånt, aaaaah hjärnan
typ exploderar av såna uppgifter.
 
Jag kommer troligen få lite bilder senare från spelningen,
då ska ni få se dem!
 
Ni kan följa vår snapchat; AntonicCrowd
Min snapchat: eantonia
 
The squad, ett trött squad efter spelningen
 
 
 
 
AntonicCrowd / Bandet / Bandövning / Spelning / Turku / band / åbo