/ ^Bilder på mig m.fl. / ^Vardag /

SOMMAREN SNART FÖRBi

Min sommar har varit fylld med program så att jag knappt hunnit njuta av värmen alls (vilken värme? Tänker ni). Jag har sommarjobbat första året på bank och det har varit väldigt lärorikt! Jag har deltagit i bl.a. FSG-festivalen och min moderklubbs 80-årsfirande och däremellan har jag fyllt år, umgåtts med bandet (!) Och haft en spelning med mitt kära Antonic Crowd (även kallat Aizee).

En hel del har hänt och just nu väntar mitt livs hittills största äventyr bakom hörnet; Om bara EN vecka flyttar jag till Florens i Italien som utbytesstudent!! Där kommer jag bo i (åtminstone) sex månader. Det här är en fyra år gammal dröm som håller på att bli uppfylld! Jag är så excited på samma gång som nervositeten gör sig till känna! Jag lovar att jag kommer försöka hålla bloggen uppdaterad under mitt äventyr, både för er skull och för min skull så att jag också kan titta tillbaka senare!

Tills dess, ha det bäst! !

Antonia / Antonia Bondén / Eantonia / Italien / Kaskinen / Kaskö