/ ^Fest / Helg / ^Vardag /

♦ ROLIG HELG

Ett roligt veckoslut tillsammans med min kärlek är över! Solen lyste med
sin frånvaro under lördagen men idag kom den fram, och då kändes det lyxigt
med inglasad balkong. Så varmt vi hade! Därav blev det fika på balkongen idag
innan Jacke tog sitt pick och pack och begav sig hemåt igen. Ikväll sen dök det upp
inspiration till en låt vilken jag både skrev och sen spelade in en demo med datorn
bara för att få en någorlunda bild av den. Jag hade även lovat mig själv att skriva
bokrapporten som jag inte hann med i fredags, så det har jag också gjort! Nu däremot
är jag klar med den och jag avslutar min kväll med en serie och lite kvällsmål innan
det blir läggdags. Imorgon väntar kandin på att uppdateras efter handledarens feedback!
 
 
 
Idag när vi fikade på balkongen.