/ ^Bilder på mig m.fl. / ^Vardag /

♦ INGEN MÅNDAGSÅNGEST HÄR

 
 
God morgon!
 
Min helg har spenderats i Åbo med näsan i skolböckerna. Har gjort uppgifter
i marknadsföring, räknat statistik och läst i en bok till marknadsföringen. Så
den här helgen slapp jag måndagsångest eftersom jag ändå gjort skoljobb
hela helgen, så det är ingen skillnad direkt. Nu när jag har så lite föreläsningar
flyter dagarna lätt ihop. Det spelar inte så stor roll om det är måndag eller
torsdag, det finns ändå uppgifter som ska göras oavsett dag :)
 
Lite kul har jag nog hållit på med under helgen också! Jag var ute på en
powerwalk med Emelie i fredags på kvällen, och på lördagskvällen satt
vi hos R&M och åt tacos och pratade. Hela söndagen sen med uppgifter
igen och på kvällen skypeade jag med Jacob. 
 
Idag steg jag upp lite efter sju. Jag har gjort mina morgonrutiner
och nu ska jag börja jobba med statistiken igen, tent imorgon!
 
Hoppas ni får en fin start på veckan!