/ ^Resor /

♦ TENERIFFA

Nu när jag är i på resa i Sverige tänkte jag visa er bilder från min senaste
resa som gick till Teneriffa. Där firade jag, Jacke och hans familj in det
nya året! Här kommer bilder och text om vår vecka där! :)
 
 
 
Vi anlände dagen innan nyår, det vill säga den 30:de december. Så här såg det
ut utanför fönstret när vi skulle landa och vi hade fullt upp med att
gissa vilket av hotellen vi såg som vi skulle bo på!
 
 
 
 
 
Drink vid poolen, of course!
 
 
 
 
På vår bakgård
 
 
 
 
 
God mat på kvällen!
 
 
 
 
När vi vaknade nästa dag var det nyårsafton wohoo! Vi solade på dagen
och utforskade stället lite och på kvällen gjorde vi oss fina och tog bilder innan
vi gick till restaurangen vi bokat bord på kvällen innan! :)
 
Jag och Jackes lillasyster Anna på bilden!
 
 
 
 
 
Kärleksbilder! Vi var tvungna att ta många
eftersom båda saknar "fotogenen" ;)
 
 
 
 
 
Btw så ÄLSKAR jag min shortsdress, älskar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hela gänget!
 
 
 
 

Fördrink
 
 
 
 
Julia & Jens
 
 
 
 
 
 
 
Jacke åt en soppa som serverades i ett bröd, hur häftigt som helst ju! (Lägg märke till "knappen" som hjälper till så att man kan lyfta av locket)
 
 
 

Min huvudrätt blev pasta (surprise surprise!) med bland annat getost, kanderade päron
och körsbörstomater. Det här var nog den godaste rätten jag kom att äta på hela veckan!
 
 
 
 
När vi var mätta efter trerättersmiddagen gick vi till en stor bar för att
vänta in 12-slaget, och som raketerna sprängde! Häftigt raketregn!
 
 
 
 
NÄSTA DAG
 
Dags att utforka Playa de Las Americas lite mer!
 
 
 
 
 
Hittade en ananas (haha)
 
 
 
 
 
 
 
Promenadsällskap
 
 
 
 
Matdags
 
 
 
 
 
Det här var otroligt gott det också! Dock så var
personalen väldigt otrevlig och virrig, synd.
 
 
 
 
Efter en hel dag ute gick vi hem för att fixa oss igen
för middag och senare spelade vi minigolf!
 
 
 
 
 
 
 

Det här blev rätt långt så ni får resten av bilderna från resan imorgon!