/ ^Bilder på mig m.fl. / ^Fest / Helg / ^Vardag /

♦ SOMMARLOVET HAR BÖRJAT

Jag har inlett mitt "sommarlov" och har nästan en hel
arbetsvecka bakom mig. Jag jobbar på en brödfabrik i Närpes
och det blir min tredje sommar där nu så både stället och
människorna är bekanta från tidigare. Min första jobbvecka
har gått fort och på kvällarna har jag tränat och tagit det lugnt.
Nu på sommaren har jag ju dessutom lyxen att få
umgås med Jacke varje dag! Bästa ♥
 
I helgen är det skolavslutning för "vanliga" skolor och examenfest
hålls av alla de slag, dock är det första gången i mitt liv som jag inte
har någon som fått examen att uppvakta på denna dag! Konstigt!
Istället kommer jag att spendera helgen i Vasa hos en av mina
bästa vänner som jag ser allt för sällan! Det kommer bli kul!
 
 
Här får ni en bild från i lördags när det var fest i Kaskö!
På bilden ser ni mig och några andra Kasköbrudar!
 
 
 
Fest / Kaskö