/ ^Vardag /

♦ JOBB TRÄNING BOK

Tisdag. En dag som ofta är av den tråkigare sorten. Det är ett tag sen
det var helg och det är ännu längre kvar till nästa. Ändå hade jag en
relativt bra dag på jobbet, vi har passligt mycket jobb dessa dagar så dagarna
går rätt snabbt ändå. Jag slutade klockan 14 som vanligt och när jag kom hem
åt jag mellanmål och sen sov jag en halvtimme innan jag drog på träningskläderna
och åkte ner till sportplanen här i Kaskö. Där är det sommarträning i grupp, två
gånger i veckan med en härlig ledare, där svettades vi
en timme i både regn och starkt solsken. Skönt!
 
Annars ikväll tar jag det lugnt; har fixat en grej till badrummet
med Pappa och nu efter att jag bloggat ska jag gå ut i
solstolen och läsa en bok! Jacke borde
också dyka upp här någon gång ikväll.
 

Hur har eran tisdag varit?
 
 
 
sommar15