/ ^Vardag /

♦ SKOLA MÖTE DANS VÄNNER

Jag är hemma efter en lång dag! Igår kollade jag och Jacke (eller mest Jacke) Sveriges valvaka och jag tror vi tog oss till sängen först runt hav tre någong gång. Dock sov jag på soffan medan vi kollade men.. ;) Imorse var vi trötta så han tog ett senare tåg än tänkt, men det gick nog lika bra. När vi sagt hejdå cyklade jag hem (ja jag har fått hit en cykel jeejee!!) och for vidare till stan för att köpa ett cykellås. Fick ha ett litet (dåligt) tillfälligt lås nu så här innan men efter stanbesöket fick jag börja låsa det ordentligt.
 Det blev lunch med Tea idag och sen iväg till skolan, i racerfart dessutom nu när jag har cykel ;) Det blev en lång måndag igen med två föreläsningar och möte med Österbottniska Nationen. Jag kom hem först 18-tiden och då var det bara att göra middag och sen småningom cykla iväg till dansträningarna. Sen ikväll kom jag hem först efter klockan 23, var och umgicks med lite vänner efter dansen också.
 Nu har jag precis pratat med Jacke och nu ska jag nog hoppa i duschen och äta något så att jag kommer i säng någon gång!
 
 
 
 
 
 
Igår satte jag Jacke i jobb! Han fixade saker som fattades på min cykel; skruvade en ringklocka från en annan cykel och la på min och så hittade vi en fin lösning till hur jag skulle få ett kattöga (reflex bak på cykeln ;) ) Ska visa er när jag hinner!