/ ^Bilder på mig m.fl. / ^Vardag /

♦ MÖTEN MÖTEN MÖTEN

Puhh vilken lång kväll! Har suttit på möten i drygt sex timmar i ett sträck, trött i huvudet? Ja! Men vi har fått mycket gjort! Vi har haft styrelsemöte med spexet och sen drog vi ett manusmöte direkt efter så vi satt och höll på i drygt 4,5h haha! Sen körde jag och C vidare och mött upp bandet för att sätta upp en plan för vad vi vil göra och åstadkomma. Jag kom hem ikväll 22-tiden och då ringde jag Pappa och pratade en bra stund och nu skypear jag lite med Jacke innan läggdags. Kan berätta nu när jag ändå är igång att gårkvällen blev en bra kväll! Vi höll vår gulispunkt för gulisarna och fulla och smått förnedrade blev de nog ;) Mot elva någon gång på kvällen körde vi eftersläpp på Uusi-S!
 
Imorgon är det frredaag! Jeejee! Min älskade kommer hit på kvällen men innan dess har jag skola och sen ska jag på födelsedagslunch och fira en kompis! BRA DAG!