/ ^Mat och annat gott / ^Vardag /

♦ LYXMIDDAG

 
 
 
Idag blev det en riktig lyxmiddag om ni frågar mig! Jag gjorde champinjoner med ost och bacon, och detta avnjöt jag till kycklingsallad! (Skulle bli ceasarsallad men glömde helt bort att göra krutongerna! Kanske fixar dom imorgon om jag hinner). Det blev iallafall jättegott!
 
 Första skoldagen är över och jag har haft en föreläsning i "Managing the digital enterprise", första gången jag går en kurs på engelska här på universitet! Kursen verkar helt ok och genomförbar. Efteråt lämnade vi i skolan en stund och catchade upp med några klasskompisar och på vägen hem gick jag via en cykelaffär. Är på jakt efter en bra begagnad cykel! Dock kostade en begagnad ROSTIG cykel över 200€ i den där affären, så dom kommer nog inte se mer av mig...
 
 Men nu ska jag städa undan lite disk så ska jag ut och träffa
vänner! Hoppas ni fått en fin start på denna vecka!