/ ^Vardag /

♦ JAG LEVER!




Heeeejj!! Det var några dagar sedan sist! Den senaste tiden har jag haft så sjukt mycket i skola. och sen med styreöser och sånt så jag bestämde mig helt enkelt för att ta ett par dagars paus härifrån. Jag har jobbat med skolan, haft möten och tränat. Jag ligger jättelångt efter i serier också som jag missat, men kanske jag hinner komma ikapp där nu när det kanske blir lugnare ett tag.
I onsdags hoppade jag på tåget till Helsingfors. Har blivit jätteförkyld och känt mig sjuk så jag for hit för att vila upp mig igen. Det var ett bra val för jag känner mig redan bättre och idag (nu) är jag påväg till Åbo igen för att Jacke hade något annat program idag.
Just nu har jag lite "läjdon" då jag inte har en laptop som är smidig att ha med sig, skulle vilja sitta och döda dessa tågtimmar med skoluppgifter but that's just not gonna happen! Istället ska jag läsa en bok å kanske kolla en serie i Ipoden så får skoluppgifterna vänta tills jag kommer hem!

Hoppas ni haft en bra vecka!