/ ^Bilder på mig m.fl. / ^Vardag /

♦ NY SIDA AV ÅBO

Idag när hela lägenheten doftade blommor tog jag en paus i städningen och gick på en fredagspromenad med Tea. Jag fick se en ny del av Åbo och jag är inte besviken, det var såå fint! Vi var ute i hela 1,5h och när jag var hemma igen tog jag itu med diskberget och så plockade jag undan massa saker. Min lägenhet är verkligen helt jättemysig just nu! Jag tror aldrig den har varit så här städad, seriously, aldrig. Jag var till och med tvungen att ta en massa bilder på lägenheten nu när den är så fin, kanske jag bestämmer mig för att visa hur jag bor för er någon dag. Nu trivs jag finemang hemma hos mig! :)
 
 
 Nu borde mina gäster vara på inkommande när om helst, det är Jacke och min kusin Mark som kommer hit över helgen, jeejee!
 
 
 
Vi stannade en stund på ett utegym idag när vi
var ute, första gången det också för min del!