/ ^Vardag / ^Övrigt /

♦ NATTDUKSBORD

Denna höst har jag äntligen skaffat mig ett nattduksbord. Tidigare har jag endast haft en pall och nu så här efteråt när jag ser skillnaden, så såg det nog väldigt stökigt ut med en pall där alla saker försökte trängas på samma gång. Jacke skruvade ihop det här och jag är jättenöjd! Jag köpte bordet på Ikea här i Åbo till ett överkomligt pris och det har en stor planyta och två stora lådor. Känns så mycket bättre att få "gömma" undan saker som annars ligger vid sängen; fuktkrämer, mediciner, böcker och så vidare.
 
 
 
 
 
 
 
När det inte är uppe på väggen ännu får det pryda på "marknivå" ;)
 
 
 
 
 
Har valt att sätta dit lite gröna detaljer också och på kvällarna är det mysigt att tända ljuset i den lilla ljusbehållaren. Som ni kan gissa går min lägenhet mycket i turkost, grönt och vitt :)