/ ^Bilder på mig m.fl. / ^Vardag /

♦ MITT "HÖSTLOV"

 
 
 
God morgon!
 
 Det har varit mycket stress de senaste veckorna. Inlämningsuppgifter av alla sorter, presentationer som ska göras och hållas och förstås tenter. Men nu ser det ut att lugna i sig, en vecka framåt iallafall. Denna vecka har jag egentligen bara varit/kommer vara i skolan endast tisdag, eftersom jag är ledig från andra föreläsningar den här veckan (sa någon höstlov? Ja, det här är väl närmast jag kommer...) Dock har jag spexgrejer att sköta och imorgon ska jag också träffa två klasskompisr för att fixa ett inlämningsarbete. Nästa vecka börjar ny period och skoljobbet blir intensivare igen, bara att hålla ut och kämpa på i två månader till!
 
 
Idag, onsdag är jag ju ledig från skolan, jag har egentlgen inget att göra förrän först kl.18.00 ikväll, känns konstigt. Dock har jag tänkt fixa bloggbilder och såklart förbereda inför kvällen då vi har första träffen med dansgruppen, som jag också ansvarar för  i spexet. Vi ska också kolla lite på skådespelarna ikväll och senare sticker jag iväg på egen dansträning!