/ ^Bilder på mig m.fl. / ^Vardag /

♦ AKTIV KVÄLL

Jag har haft några aktiva timmar sedan jag skrev sist. Det visade sig att jag inte kunde göra något på gruppuppgiften (ännu) så jag gjorde den egna och skickade in den, diskade, torkade ur mikrn (som varit äcklig allt för länge), kollade över vårens kurser och kollade studiepoäng jag tjänat in hittills i höst och vilka kurser jag gått/kommer gå. Har även skapat/kommit igång med min "Utgiftskalender" som jag också hade ifjol. Dn hjälper mig att följa med hur mycket pengar som går åt i månaden, ikväll fyllde jag i septembers utgifter med hjälp av kvitton. September för att jag varit lat och inte gjort det tidigare, nästa vecka blir det att fylla i oktober när vi byter månad. Kan göra ett skillt inlägg om den här, om ni är intresserade?
 Skolpapper och ånt har jag också rett upp så jag håller reda på dem, även Spex-papper och så fyllde jag i en snabb enkät som trillade ner i brevinkastet häromdagen. Nu är klockan redan över 12 ser jag så det blir nog att äta kvällsmål och sen gå och lägga mig! Godnatt på er!
 
 
 
 
Jag har inga skrattgropar (skulle vilja ha!) men några andra konstiga egna gropar har jag nog runt min mun! Haha, ja får väl nöja mig med dom ;) De syns lite på den här bilden.