/ ^Bilder på mig m.fl. / ^Vardag /

♦ JAG KAN FORTFARANDE INTE...

Jag kan fortfarande inte sluta förvånas över hur snabbt veckorna går, julen är verkligen snart här! Och för min del så håller stressen i sig i tre veckor till men SEN borde det mesta vara över!
 Den här helgen susade förbi, egentligen så har vi bara gjort tre saker; kollat en serie, ätit och festat. Vi kom nämligen hem rätt sent inatt så vi sov länge idag på dagen. Jacke var snäll och fixade frukosten och sen kollade vi några Blacklist-avsnitt tills jag var tvungen att börja fixa mig. Tog tåget till Åbo ikväll och två timmar senare var jag hemma och hämtade spexrekvisita så gick jag till Kåren där vi skulle fotograferas för programbladet! Allt gick bra och vi hade kläder till skådisarna. När jag kom hem igen packade jag upp min väska och sen har jag suttit och funderat/jobbat med rekvisita-grejer till spexet i typ en timme. Klockan har blivit halv elva nu redan så nu bestämmer jag att det får räcka för idag! Jag ska
varva ner med kvällsmål och en serie :)