/ ^Vardag /

♦ FREDAGSMYS!

Nu har jag äntligen fått hit min Jack! Jag var i skolan från morgonen och när jag kom hem igen väckte jag upp Jacke och så for vi och hämtade min telefon från servicen. Jag har hunnit vara i skolan igen på eftermiddagen och sen efteråt harvi bara umgåtts, ätit och sånt :) Nu är det fredagsmyys!!






Rekommenderar er btw INTE att varken köpa eller använda El-giganten som en serviceplats. De har ringt mig två gånger sen jag lämnat in den för att jag ska förklara vad de ska göra med den, förklarade ju förstås på plats också från början, och idag när jag hämtade den hade de egentligen bara gjort allt tvärtom mot vad jag sa. Otrevlig service direkt när jag pratade svenska (minns ni killen som betjänade mig sist som frågade mig vad en smartphone var för något?) och så verkar det som att de inte bryr sig om resultatet heller.