/ ^Vardag /

♦ EN TRÖTT ANTONIA

Det är en trött Antonia som bloggar. Vi vaknade tidigt imorse, eller jag gjorde det iallafall, och så har vi varit igång nästan hela dagen. Var på stan och köpte lite rekvisita till spexet och så har vi kollat ut lite julklappar redan, borde snart gå och inhandla så slipper man den stressen i år (så här tänker jag varje år, men kanske i ÅR ska det gå??). Sen på kvällen gjorde vi middag och så lyxade vi till det med fika :) Pussade Jacke hejdå ikväll och så cyklade jag iväg till dansen. Vi hade genrep inför onsdagens dansshow och efteråt vanlig träning! :)

 Jag kom hem 21-tiden ikväll och sen har jag bara duschat och tagit det lugnt, pratat med Pappa i telefon har jag också gjort! Men nu är det nog läggdags för denna trötta häst! (Amazing, jag ligger i sängen innan kl.00!!)

Godnatt alla!