/ ^Vardag /

♦ TUMMEN UPP!

Efter strandvisiten idag åkte vi hem igen och jag tog en dusch och åt middag. Efter middagen hoppde jag på cykeln igen, denna gång med destination Vargholmen! Jag frågade Pappa hur långt det var dit från oss och vi funderade att det borde vara drygt fyra kilometer. Jag satte på min "springapp" (och ställde in på cykelfärd) och började cykla med bra musik i öronen. Sju kilometer (bra gissat där!) senare var jag framme! Det här gick på bara drygt 20 minuter så det gick ju riktigt smidigt att åka dit med cykel. Som jag brukar säga; cyken är underskattad! Man tar sig så otroligt snabbt fram med den m man jämför med om man går till fots. Det blev en mysig kväll med några av JEEVVA-tjejerna, och vid halv nio tryckte jag på "play" ännu en gång och cyklade nöjd hemåt igen. Aaaah these summer nights! Har dessutom fått ordentligt med träning idag också med simningen och sammanlagt cirka 16 kilometrs cyklande, tummen upp för att motionera när man inte märker att man gör det!
 
 
 
 
 
 
 
Men nu blir det nog läggdags för mig, godnatt
på er, vi hörs mer imorgon! :)