/ ^Vardag /

♦ SOVER IKAPP

Hallå!

Jag är hemma efter en finfin helg i Umeå som bestod av bland annat shopping, god mat, minigolf och så lite sightseeing av Jens förstås! (Jackes bror som går i skolan där). Vi åkte på lördagsmorgonen och kom hem på sönda kväll så det vlev inte så lång tripp men tillräckligt för att vi skulle hinna "hämta posten" som var den egentliga orsaken till att vi var där ;)

Jag blev lite besviken på shoppingen eftersom jag inte hittade allt jag skulle ha men slutligen är jag nog nöjd med vad jag kom hem med :)
Igår kväll var jag så trött få jag klm hen så jag åt bara och förberedde dagens lunchlåda och sen gick jag och la mig och kollade en serie innan jag somnade.

Idag märktes tröttheten av så det blev en sovstund på flera timmar efter jobbet. Nu har jag just vaknat till och väntar på middag :)
Vad gör ni denna måndag?