/ ^Bilder på mig m.fl. / ^Vardag /

♦ SOMMAR PÅ RIKTIGT

Efter den här veckan känns det verkligen som att det är sommar på riktigt! Härligt väder, min födelsedag och middagar ute på terrassen. Vill aldrig att sommaren ska ta slut! Vi har haft mycket jobb på bageriet dnna vecka också + att många är på semester så det har varit en hel del stressiga dagar, vilket är rätt kul (förutom när det är panik) eftersom man då knappt hinner kolla på klockan och ettutre är det dags att gå hem.
 Idag har jag också jobbat på som vanligt, sen åkte jag till Jacob några timmar och så hem för att chilla i solen. Det blev en springrunda innan middagen också, det kändes bra idag så det blev en längre runda! När jag återhämtat mig blev det en sen middag på terrassen. Nu har jag precis duschat och kvällens planer är ännu öppna men nu närmast ska jag knäppa på en serie och äta godis!
 
 
 
Haha shit vad dålig hållning jag har på bilden, hups! Kan man
skylla på att jag inte var beredd när bilden togs? ;)