/ ^Bilder på mig m.fl. / ^Vardag /

♦ SLÄKTKALAS

Hej på er mina trogna läsare!
 

 Jag har egentligen massor att blogga om men jag tar mig inte tid för att sätta mig ner vid datorn och fixa bilder när jag istället kan vara ute i det fina vädret, simma eller bara lata mig, eller hitta på något kul med vännerna. Men bilder, det ska ni få! När jag orkar kolla igenom och fixa dom. Jag har bland annat en massa outfits att bjuda på, festbilder och igår fotade jag även shoppingen från Sverige och annat som jag fått hem nyligen.
 Idag är det måndag igen och jag har jobbat precis som vanligt. Efter jobbet blev det en powernap och senare gick vi ner till havet nedanför oss och tog oss ett dopp. Annars ikväll har jag varit på släktkalas hos Jacke för att fira Jens och Julias födelsedagar ännu en gång, så mysigt att paret fyller två dagar ifrån varandra!
 
Här hemma har vi lite problem med bilarna eftersom den ena nu har fått punktering och vi nu ska försöka dela två bilar (istället för vanliga tre) på fem personer... Det är ett evigt pusslande med bilarna under sommaren, men det löser sig alltid! Jag brukar ha det rätt lätt också som börjar så tidigt, ingen vill skjutsa upp mig så jag får oftast ta en egen bil så får de andra dela ;)
 
 Nu är jag hemma och är påväg att gå och sova, klockan har hunnit bli rätt mycket redan ser jag, ska snabbt knäppa på ett serieavsnitt nu innan jag ska sova.
 
Hoppas ni har fina sommardagar ni med!