/ ^Vardag / ^Övrigt /

♦ ANTONIA 20 ÅR

I förra veckan fyllde jag hela 20 år! Firade med familjen på min födelsedag och på onsdag, två dagar senare, hade jag kalas för andra släktingar :)
 
På tisdagskvällen fixade jag fyra tårtor; två cheesecakes och två smörgåstårtor. Det var första gången jag gjorde smörgåstårta helt själv, och det blev supergott!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Några av hallonen sjönk visst ner..
 
 
 
 
Perfekt väder att vara utomhus! Mina gäster brukar inte vilja synas här så ni får nöja er med en del av dukningen och mina gåvor!
 
 
 
 
 
 
 
Jag fick bland annat: serveringsfat i två våningar, blomma, godis, smycke till pandora-armbandet och en kokbok..
 
 
 
Björn Axén Volume Master, (så snygg när den är i guld), schampoo (+ inpackning, body lotion och sånt), AUX-sladd så att jag kan spela musik från telefonen i bilstereon, "telefonhållare" att ha på armen när jag springer och en pajform med högre kanter, så man kan egentligen ha vad man vill där.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fick även lite annat smått och gott och jag är så nöjd med mitt födelsedagsfirande, tack alla!