/ ^Bilder på mig m.fl. / ^Vardag /

♦ W O W Ä N T L I G E N !

Nå NU hörni, NU kan jag också skryta om att jag ÄNTLIGEN har fått jullov!! Wihiiiii!!!!
 
 Tenten idag gick superbra och jag var klar tidigare än jag trott. Jag är så himla stolt över mig själv att jag klarat av den här hösten! Vet inte själv hur jag överlevt allt. Jag har varit i styrelsen i Akademiska Spexet, scenograf och dansansvarig i spexet (= MINST två möten/vecka, gått på egna dansträningar 2 ggr/vecka OCH sen också hunnit ta mer än 30 studiepoäng. Unbelievable, men det är sant. På något sätt har dett gått. Och från och med idag, efter tenten är jag nu HELT ledig några veckor framåt, vilket jag inte varit på åtminstone tre månader nu. Trots att jag tagit "ledigt" från att göra skolarbeten och sånt vissa dagar har jag ändå tänkt på dem, som scenograf har jag alltid letat efter inspiration och saker att använda i spexet, samt planerat möten och saker vi borde få gjorda. Men nu är det förbi!
 
Som ni kan gissa har jag försökt att njuta av att bara göra ingenting ikväll! Och vet ni vad... jag har tråkigt!! Hahaha, vet liksom inte vad jag ska ta mig till! Så det blir nog att jobba lite med bloggen ikväll och kolla Paradise Hotell-finalen! Slutade följa det vid halva säsongen på grund av att det blev tråkigt när de gjort säsongen längre och att jag inte hann. Men ikväll har jag kollat gårdagens avsnitt och nu ska jag också se finalen!
 
 
JULFIILISEN KRYPER FRAM!