/ ^Bilder på mig m.fl. / ^Vardag /

♦ VÅRT SISTA MÖTE + JULKLAPPAR

Hallååå!! Juullooov unz unz!!

 Idag har jag varit på vårt allra sista styrelsemöte med Akademiska Spexet! Har även hunnit ha packningsångest X antal gånger, haha! Men det är så himla svårt att packa för föera veckor, pch denna gång både vinter- och sommarkläder! (Japp, ni läste rätt, men mer berättar jag inte om det ännu ;) )

 JOOO och så hämtade jag ju min syster från tåget igår också, hon flyttade nämligen hem från Italien igår helt random. Så vi har köpt julklappar idag och nu sitter vi i bilen påväg hem till Kaskö för att fira jul!


Jag köpte ett läppstift till mig själv idag, bara för att jag fått jullov! Jag brukar alltid bara köra på läppglans så de blir intressant att se hur (ofta) läppstiftet kommer i användning!