♦ OCH SÅ VAR DET ÖVER!

Och så var det över. Det känns så konstigt. Vi har haft våra två föreställningar nu och all stress och allt vi jobbat med under hela hösten (och förra våren) är över. Det har varit mycket att göra eftersom jag varit både scenograf och dansansvarig, det har blivit X-antal mental breakdowns och nästan alkoholproblem. Haha, läs det sista med en nypa salt. De sista veckorna har jag bara tagit en öl före jag gått och lagt mig för att lugna nerverna så att jag kan somna utan att för 1000:e gången igen gå igenom vad som finns kvar att göra innan premiären.
 
Och premiären kom. Publiken skrattade. Vi skålade i skumppa efteråt. Dansade oss trötta på K. Ny föreställning. Publiken skrattade ännu mer. Vi avslutade vårt spexande med spexkalas på B där vi sen hade roligt natten lång. Ja, faktiskt, jag och Jacke kom hem runt halv sju på lördagsmorgonen. Det blev ett bra avslut på spexhösten, och trots att det varit tungt och jobbigt att hinna med i vissa stunder så minns jag det nu efteråt som ett roligt minne och det känns som att det var värt det. Dessutom har jag fått många nya vänner via spexet även i år! I februari syns vi, samma gäng, en sista gång för att åka på turné oc visa vårt spex på Ritz i Vasa, så ni vasabor får komma och kolla då!
 
TACK FÖR DEN HÄR HÖSTEN SPEXET!
 
Nu är det bara bokföringen kvar... har en del kvitton att hålla koll på innan
de klingar in på kontot igen! ;)
 
 
 
Dansgänget!